Cykl noworocznych szkoleń zainaugurujemy w czwartek 21 lutego 2019 r. szkoleniem z KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU I PROMOCJI PLACÓWKI OŚWIATOWEJ - ZOSTAŃ LIDEREM PROMOCJI!
NOWA EDYCJA I NOWY PROGRAM!
Szkolenie adresujemy do dyrektorów i wicedyrektorów placówek oświatowych, przedstawicieli szkół wyższych, nauczycieli i zespołów zajmujących się promocją i marketingiem szkół, przedszkoli etc.
Szczecin, dnia: 21 lutego 2019 r. /czwartek/ w godz. 9.30 – 14.30
Miejsce szkolenia:
Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Rozwoju Gospodarczego - Szczecińskie Centrum Przedsiębiorczości (ZSRG SCP)
ul. Kolumba 86 Szczecin (niedaleko dworca kolejowego)
Rejestracja uczestników: od 9:00
· Przekazanie szeregu informacji dotyczących budowania pozytywnego i spójnego wizerunku placówki oświatowej.
· Omówienie najważniejszych cech jakie powinien posiadać lider, ale przede wszystkim nauczymy Cię jak zbudować kompetencje LIDERA i jak je rozwijać.
· Nauczymy Cię również jak zbudować zespół ds. promocji i rozwoju i jak umiejętnie nim kierować.
· Omówimy zasady współpracy z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
· Teoretyczne i praktyczne przygotowanie do planowania i wdrażania działań marketingowych. Omówienie nowoczesnych narzędzi e-marketingowych.
· Zaprojektowanie skutecznej strategii wizerunkowej i promocyjnej.
· Omówienie zasad, celu i formy budowania sieci partnerskiej.
· dyrektorzy i wicedyrektorzy placówek oświatowych;
· rady pedagogiczne;
· zespoły ds. promocji i marketingu;
· nauczyciele zajmujący się i/lub pasjonujący się tematyką nowoczesnego marketingu;
· wychowawcy;
· przedstawiciele placówek i instytucji oświatowych, szkół wyższych.
CZAS TRWANIA: 5 x 60 minut
MODUŁ I
9:30 - 11:00
1. Adresaci działań promocyjnych.
2. Tworzenie i dobór treści kreujących pozytywny wizerunek i promujących
placówkę, instytucję lub organizację.
3. Kompetencje Lidera Promocji i Rekrutacji i ich rozwijanie.
Przerwa 15 minut
MODUŁ II
11:15 - 12:45
4. Budowanie zespołu ds. Promocji i Rozwoju.
5. Wewnętrzni i zewnętrzni partnerzy działań promocyjnych.
6. Rodzaje działań marketingowych i e-marketingowych wspomagających proces rekrutacji.
Przerwa 15 minut
MODUŁ III
13:00 - 14:30
7. Projektowanie skutecznej strategii wizerunkowej i promocyjnej.
8. Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji ze środowiskiem lokalnym i ponadlokalnym - formy, zasady i cele.
14:30 Wręczenie certyfikatów
· Właściciel i trener w Centrum Innowacji INKOBI w Łodzi,
· wykładowca akademicki,
· konsultant w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości,
· animator działań twórczych,
· coach ICC,
· moderator Design Thinking,
· doradca zawodowy,
· doradca biznesowy,
· specjalista ds. mediów społecznościowych, promocji, marketingu w oświacie oraz tworzenia publikacji i e-publikacji,
· założyciel Akademii Kreatywnej Edukacji w Łodzi.
UCZESTNICTWO W KONFERENCJI – 150 zł/ za osobę
SPECJALNA OFERTA dla 3 lub więcej uczestników z jednej placówki - 120 zł./ za osobę
Dla szkół, przedszkoli i placówek oświatowych możliwa płatność przelewem z terminem płatności.
· certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji szkoleniowej,
· profesjonalną wiedzę,
· serwis kawowy i ciasteczka,
· pakiet materiałów ze szkolenia w formie elektronicznej.
Materiały zostaną przesłane do uczestników po szkoleniu na wskazany adres mailowy.